Produsele comandate prin intermediul site-ului nostru se livreaza prin intermediul firmei de curierat Fan Courier de luni pana vineri. Comenzi online se pot efectua, insa, in orice zi. Comenzile primite vineri dupa orele 16.00 si in weekend vor fi procesate luni. Tariful expedierii este de 35 lei / colet 5 kg pentru comenzi sub 500lei. Taxa de transport este gratuita pentru comenzi peste 500lei si este valabila pentru ROMANIA
Pentru orice problemă sau solicitare ați avea legată de MAGAZINUL ONLINE și de COMENZI trebuie să vă adresați în scris pe adresa de e-mail: contact@rocarp.ro sau la nr. de telefon: 0725.791.118
Toate prețurile de pe acest site sunt exprimate în Lei și includ TVA.
Legatura catre situl oficial al ANPC: www.anpc.gov.ro.
Politica de returnare
Daca din anumite motive doresti returnarea unui produs, noi iti returnam in totalitate suma platita pentru acel produs.
Pentru aceasta trebuie sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile de la receptia acestora. Potrivit art. 4, lit. b din Ordonanta Guvernului nr.130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris Rocarp Solution srl ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. rocarp.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. De asemenea suma inapoiata nu include comisioanele aferente viramentului bancar sau a mandatului postal (daca e cazul).
Conditii de acceptare retur produse
Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au insotit).
Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Dar in cazul in care primiti un produs defect tot ce aveti de facut este sa contactati echipa crapist.ro si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate, in acest caz, de rocarp.ro.
Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate, in acest caz, de rocarp.ro.
Adresa de returnarea produselor este: